torsdag 7. desember 2006

Ful er det samme som stygg!


Det rådde forvirring da jeg ble invitert på "ful-party" i Bærum, hva var egentlig dette fenomenet?? Med mine assosiasjoner til dette ordet sa jeg med en viss skepsis ja til å bli med på Mathilda og Marinas "Ful-party", noe som absolutt ikke skulle utarte seg som et fylle-party, men et "bad-taste-party". De to svenske jentene hadde kledd seg direkte stygt, og moret seg veldig med dette. Det hele startet på Carl Johann, der jentene løp opp og ned gaten og så rare ut. For meg, som hadde kledd meg mer i sivil, ble dette en gøy kveld. Det var en opplevelse i seg selv å gå bak jente og se på ansiktsutrykkene til de de møtte på gata. Mange rare blikk. Dog klimakset var på t-banen ut til Bærum, da en særdeles "lubben", om jeg får si det slik, mann satt i 10 minutter og stirret utrettelig på de to hippi inspirete jentene som for øyeblikket var psykisk utviklingshemmet på t-banen. Det er utrolg hvor morsomt en kan ha det, bare en er kreative nok, og disse to jentene skal ikke få høre det at de ikke er kreative=) menmen, etter denne turen ble det avslapping med taco mens filmen "shark tale" rullet over den 14" store tv`en hjemme hos Marina. Må takke for den fine dagen, og si til dere at jeg synes ikke dere er så rare som dere tror at jeg synes!! (selv om jeg kanskje burde=))

3 kommentarer:

Eirik sa...

*Kremt* http://eirikfauske.blogspot.com
*kremt*

Kjekt at du også he blogg ;)

YNWA

Lina sa...

Hallo :) så gøy at du har blogg å! Jeg ble så varm i hjertet da jeg så at jeg lå som venn, men linken er jo feil!! hehe.. Eirik er en smule såret da etternavnet jeg har "fått av han" er stavet fause .. (fausKe) :p Klem fra Lina

Hilde-Lise sa...

Æ HAR OGSÅ BLOGG!!! Æ e din venn!!! hm, hva gjør vi med det???
koslig du og har tatt del i denne blogverdenen!:) gler meg til jul, og grattis som onkel! så ufattelig søt gutt. må gratulere maria masse! og hildegunn og gabriel også, som besteforeldre! tenker hildegunn er glad nå:) gratulerer i alle fall. og legg mæ til vennen!
http://hilde-lise.blogspot.com

klem til søte du!