fredag 9. februar 2007

Snowboardsesongen over før den hadde begynnt

Fredag, ikke den 13. men den 26. var jeg ute å sto på snowboard for 2. gang denne vinteren. Tryvann var plassen og is var underlaget. Dette endte med knekt håndledd, knust håndrot, operasjon, skruer og plate i hånda, og en lang sykmelding. Dermed vil det ta en god stund før jeg får ut å nyte snøen, noe som er litt ekstra bittert siden det har snødd en del den siste tiden her i oslo. Men det finns noe godt i alt vondt, fri fra jobben, med betaling i godt over en månede er jo en positiv del. Det er også til dels positivt at folk blir ekstra snille og hjelpsomme, men når 70-år gamle damer på butikken spør meg om de skal hjelpe meg med å ta varene mine i posen, da blir det litt i overkant.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stakkar liten! he he.. trommisen vår e handikappet. dette er ikke bra. men til høsten starter vi opp igjen med bordet for fullt! og du BØR være i oslo fremdeles da! god bedring!

Øystein sa...

hehe, vi får se=) men hvis vi først skal satse, så skal vi virkelig satse!!! bli skikkelig god!!

Lina sa...

off! Hørte om dette der! Håper virkelig det går bra med deg:) og GOD bedring kjære venn :)

KakeKvinnen sa...

oi øystein!! -må være forsiktig!!

Gleder meg til sesongen starter på Ullevål igjen...da får jeg sett litt mer av deg!

Du må ha God bedring så lenge!

-klem Silje