onsdag 14. mars 2007

Bloggutfordring...

Javell, så nå finnes altså bloggtikken og. Så då ska eg skriva 6 rare ting eg har gjort i løpet av mitt liv. Det kan jo bli spennande.

Regler: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir tatt må skrive seks rare ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som har den, og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt tatt, og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.
Kos dokk:

huff 6 rare ting ja...blir vanskelig for meg d menmen..

1)Etter påvirkning fra rhin så må vi inn i bakerverden: Jeg er en kløpper på å bake sjokoladekake. Jeg regner med å få noen kommentaren på den påstanden, men dog det er sant! En gang solgte jeg en sjokoladekake for 250 kroner, det må vel si sitt??(ehh skal alt sies så var det til slektninger), menmen. Så har jeg faktisk bakt til 40 års dagen til Lars Klevstrand, den velkjente pianisten, det var en rar ting.

2) Da jeg var liten kjørte jeg akrbrett rett i et tre, og fikk meg en liten hjernerystelse. Jeg har faktisk et arr i hårfestet(enn så lenge, etterhver som vikene vokser kommer det mer til syne) som kan bevise det!

3) ehh, ja. da jeg var veldig liten så klarte jeg på en måte, som jeg ikke helt vet hvordan, å ødelegge bordtennisbordet til mine naboer. på en eller annen måte så bekket jeg det og samtlige skruer festet i bordet for ut...kanskje ikke en rar ting med meg, men en hemmelig ting værtfall...

4) da jeg gikk på slutten av barneskolen så sang jeg i et kor. koraktiv var et kor for begge kjønn, dog da jeg ikke var på øvelsene var det et jentekor. det rare med dette er vel det at jeg sang i det koret i 3 år, og at jeg sang solo på en av øvelsene. dette høres kanskje ikke så rart ut, men for dere som kjenner meg, så forstår dere at dette er rart.

5) jeg har akkurat sagt ja til å reise til hamar neste år som ettåring. dette er rar, da jeg, bortsett ifra på kriksamlinger aldri i mitt liv har hatt en andakt. og fra høsten skal jeg kanskje ha så masse som en i uka=/ jaja...

6) det siste rare må være det at jeg fullførte denne tingen, og svarte på allt.men det bli muligens ikke så rart når jeg sier jeg egentlig skulle skrevet på oppgaven min nå. og når jeg egentlig skal skrive oppgaver, så har jeg en tendens til å gjøre andre ting, som å skrive på bloggen..

jaja, da var jeg ferdig...men hvem skal jeg utfordre..hmm..jo:

Tonje(a) Margrethe
Jan Egil
Lina Faus(k)e =)
Hilde Lise
Narve slipper ikke unna
Siden Marie skal være så lenge i Asia så må hun ha noe å holde på med hun også=)

jeppjepp...lykke til..

6 kommentarer:

Lina sa...

Arg .. hehe! Dette er sånne ting jeg i grunnen aldri gjør! Så får det blir en overaskelse om jeg skriver mine 6 raringer i bloggen min :p

Solveig sa...

Hvem vant MGP??

Sindre sa...

Herrligt Øystein, eller ska eg sei Bakermester Harepus?
Så du ska t Hamar t neste år, spennande.
Eg komme foresten t å knusa deg i "friendly" kampen i mårra :)
Lykke te :)

tingaling sa...

... jag syns jeg fortjener en link nå, fetter!

b sa...

baking e jo ein fin ting:-)

Neste gang du skade deg å havne på sjukehus, så ring meg. Då komme eg å besøke deg:-)

Tonje Margrethe sa...

he he konge..harsvart deg jeg:9