onsdag 7. mars 2007

Oppdatering på Livet

Jaja, etter masse masing om at bloggen er ikke bra nok brukt, kommer her en oppdatering fra mitt liv siden sist. Så jeg har samla de viktigste hendelsene siden sist, og satt de i noen punkter herunder=)


1) Skuffelsen etter MGP har dempet seg, og jeg har på ny lært meg å se positivt på livet, i dag kan jeg for eksempel glede meg over at Liverpool slo ut Barca av Champions League. Det var Gøy!!! Spesielt gøy var det å se den med Espen, siden han alltid heier på et annet lag enn Liverpool, et lag som under kampen, fra tv-stua, ble referert til som "Læverbasseng-laget". Takk for den=)

-------------------------------------------------------------

2) Dåp er et viktig sakrament som vi må oprettholde. Ettersom lille Isak nå nærmet seg 3 måneder, så var det vel på tide å få gutten døpt, og dåpen tok sted i Orkdal Kirke, noe som for meg betød en ekstra tur heim, noe som ikke er å forrakte=) Her har du to bilder av gutten, som til tross for sin unge alder allerede er spådd en stor boksekarriere!












-----------------------------------------------------------



3) Operasjon: Som enkelte vel har fått med seg, så var jeg litt uheldig her om dagen, og brakk håndleddet. Det er sånnt som skjer, og da må det operasjon til for å fikse saken. Så etter noen timer på operasjonsbordet var platen og skruene festet godt inn i armen min. Og alt jeg satt igjen med var en sykmelding på nesten 2 måneder, en ubrkelig hånd(den er bedre nå, er bare håndleddet som ikke helt fungerer, og så klarer jeg ikke å klipe hånden hardt igjen, men det kommer seg), og et par utsatte eksamener og en utsatt oppgave=) Det kan jo naturligvis være noen som finner noe positivt i dette, og jeg er nok en av dem. Her sitter jeg og skriver på bloggen min klokka 2 om natta, og jeg lurer på hva jeg skal i morra, mens resten av klassen leser for harde livet til eksamen på fredag. Det er egentlig en hærlig følelse, men jeg er jo ikke så naiv at jeg ikke forstår at slappheten min vil innhente meg=) men som en vis mann en gang sa: "den tid! den sorg!"


Som dere ser så begynner arret å gro, og stingene er blitt fine, nei det blir nok ikke noe Sjåstad-arr på meg nei=) men så var jeg ikke så dum at jeg knakk hånda mi på skateboard heller da=) "tog du an?"

Jeppjepp, alt fra Eikli i denne gang!

7 kommentarer:

Narve sa...

HEDNING! Tenk å besudle bloggen sin me et bilde av Ålesunds største feilproduksjon John Arne Riise!

Øystein sa...

beklager, skal få inn bilde av deg i stedet=)

Lina sa...

Good å se at du er bedre, og med bedre humør:) har tenkt masse på deg!! Vi snakkes:)

Narve sa...

Den nest største feilproduksjonen meina du?

Øystein sa...

nja, var noe sånt jeg sikta til ja=)neida, det var jo ment som noe positivt, du er vel ikke en feilproduksjon er du??

Siggy sa...

Hehe, du ha visst hatt nåken innholdsrike daga:) korleis va det du knakk handa di egentlig?
klemklem, susssusssss

Øystein sa...

jeg kjørte snowboard i tryvann. så tryna jeg og landa på bakhodet med handa under under med på en eller annen måte, så da ble det brekt hand og hjernerystelse...