mandag 12. mars 2007

Jepp, da satt jeg her igjen, ikke så lenge siden sist nå. Det betyr vel en av to ting: Enten så kjeder jeg meg utrolig, eller så betyr det at jeg egentlig skulle gjort lekser. Det er det siste alternativet som er riktig i dag. Jeg var på Rektors kontor tideligere i dag, og vi ble enige om at jeg skal levere oppgaven min om en uke fra i dag. Så tenkte jeg at jeg skulle begynne med en gang, men her sitter jeg og surfer på MySpace og Blogger, med ungfilfa, highest of the high på tv`en...jaja..

Ting skjer må jeg si! Den siste uka er det masse som har skjedd, flere nye par på Fjellhaug, og mine planer for neste år er endelig bankers=) Jeg har også hatt besøk fra globetrotter Børge, som stakk innom på tur fra Australia, videre til England, og så USA...Enkelte kan å leve livet=) Ja, stemmer d, neste år ja. Da blir det vel ungdommsarbed på Hamar med NLM, virker som jeg skal være ettåring der. Det kan bli utrolig gøy og utfordrende=) men nå MÅ jeg skrive oppgave...

Ingen kommentarer: